softwareovy RAID 1 na vetsich discich - velka zatez?

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Středa Prosinec 18 09:41:14 CET 2002

Dne út 17. prosinec 2002 14:56 jste napsal(a):
> Dobry den,
> rozbehl jsem softwareovy RAID 1 na vetsich discich (2x 80GB). Problem
> je, ze system je uplne zazden (bere to 70% CPU Pentium 4) a vykon je
> mizerny. Pri kopirovani velkych souboru pres Sambu system pada
> (pripadne
> chybu upresnim - ide1 error 0xd0).Mate nekdo zkusenost s rozbehnutim
> soft RAIDU 1 na vetsich discich? Je to vubec pouzitelne?
> Pocitac - Pentium 4 1.8GHz, 2x IDE WD800JB (80GB, 8M cache) na
> samostatnem kabelu,256M pameti

Temer totoznou konfiguraci mam na nekolika serverech a jede jak z praku. Disky
WDxxJB jsou vyborne a velmi rychle,

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners