sifrovany fs vs. sroubovak, dalsi boot ...

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Středa Prosinec 18 10:38:33 CET 2002

> Ja Vasim argumentum rozumim, na dnesnich Linuxech vsak neni problem
> nasadit nepozorovaneho trojskeho kone => vsechny navrhy a snazeni jsou
> zajimave, jsou to krasne ekvilibristicke kousky, ale clovek, ktery se
> tam bude chtit dostat pujde na to trosku jinak a je to celkem
jednoduche...

Vazne je to tak snadne? V tom pripade se okamzite zarazuju zpet do kategorie
totalnich zacatecniku, protoze mi neni jasne, jak na dobre spravovanem
systemu _snadno_ nasadite trojskeho kone.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz