overovani https certifikatu

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 18 11:08:58 CET 2002

On 17/12/2002, Dan Ohnesorg wrote:

> Tak to budete muset priohnout openssl s_client
>
> A nebo prekompilovat ten wget, aby volal ty SSL funkce lepe.

Jeste jsem si vzpomnel na Pavuka - ten take cosi pro praci s certifikaty
ma. Ale jestli je to pro tento ucel pouzitelnejsi, nez Curl, to jsem
netestoval...

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka