PHP + Zend + Apache

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Středa Prosinec 18 19:52:58 CET 2002

Dobry den skupino LINUX,

      Jiz par dni se pokousim rozchodit PHP verze 4.2.3 se serverem
Apache. Tak abych mohl vyuzit noveho jadra Zend u 4 ve verze. Nove
jadro ma podporovat php scripty zakompilovane do binarky.

napisu mali program:
--------------------
<? phpinfo(); ?>
po kompilaci zend encoderem znej znikne neco takovehleho:
Zend 2000112002 1 97 231 xů
Ÿ2śsRóÜR‹2!‚Vő)Ľšš•z‰))EЛԴľďŒ       Á†ˆŹRQ™—–)üPA)ˆZ˘‡ëDQ„Ű hř˘Ľ5ˆŹ1,„ đöY
Po zadani cesty k serveru se mi zobrazi prosty vypis binarky a ne
phpinfo jak jsem ocekaval.

Prostudoval jsem archiv konference a mnoho stranek po ceskem inetu.
Za pripadnou radu predem dekuji.

                                   S pozdravem Lukas.

                             mailto:linux_lukas na atlas.cz