OpenOffice nestartuje

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Prosinec 18 20:15:37 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, Patent wrote:

> Dekuji za rady, uz jsem to rozchodil. Podle rad jsem si jej spustil v
> terminalu a chybova hlaska se nasla. Chybel v moji identite konfiguracni
> soubor. Nastesti, kdyz jsem se prihlasil jako root, tak ten jej tam mel,
> proste jsem jej zkopiroval do sveho home adresare a OO, beha jedna radost.
> Musel jsem provest jen malou editaci, aby defaul pro ukladani a nacitani
> nebyl ///root, ale muj home.

Ted jste se prozradil, ze vubec v pripade problemu nectete dokumentaci...

Ty opicky s kopirovanim nejsou vubec nutné, pokud provedete vse spravne.
Tim, ze nainstalujete cely balik OpenOffice.org neni jeste vse
hotovo. Kazdy, opakuji KAZDY uzivatel musi spustit instalaci prikazem
"setup" a ta mu provede to, ze se zalozi v domovskem adresari prislusne
konfiguracni soubory (cca 2MB), takze nasledne funguje OOo naprosto bez
problemu.

Více viz: http://www.openoffice.org/dev_docs/instructions.html

R.V.