ip_conntrack_core.c problem

Středa Prosinec 18 23:45:08 CET 2002

On Wed, Dec 18, 2002 at 09:37:41PM +0100, Adam Sabák wrote:
> V zapeti pocitac uplne zatuhne a musi se natvrdo restartovat. Bohuzel
> ale ani to casto nepomuze a objevi se to hned znova. Takze vysledkem je
> tak 4-5 restartu, pripadne nahlaseni pres rescue disk, ale zatim jsem
> neprisel na to co vlastne pomuze. Ma idea je, ze se nejak pri restartu
> shrouti Ip_conntrack tabulka a pri jejim nacitanim linuxem se zjisti ze

Tabulka je po startu prazdna (resp. po zavedeni modulu). Podle hlaseni
se zda, ze se hleda podle hashe polozka, ktera tam neni.

> je poskozena a pokusi se ji smazat coz se mu nepovede a sekne se to...
> Zda se mi to jako kernel bug, ale na Inetu jsem o tom nenasel nic.. :-(
> Neporadite mi nekdo co s tim? (Mozna by stacilo pri restartu ji nejak
> natvrdo smazat, ale netusim jak....) Ma konfigurace je:
>
> Debian 3.0, kernel 2.4.16-nexus (pripadne default 2.4.18-bf2.4, s tim to
> spadne taky).
> K5-133 pamet 32Mb.

Obvinte jadro nebo HW. Zkuste Memtest86, CPUBurn apod.:

http://www.memtest86.com/
http://users.ev1.net/~redelm/

Muzete cvicne zkusit prehodit HDD do nejake jine bedny a sledovat, zda
to bude chodit. Pokud take ne, muze byt:

a) poskozene jadro (modul) na HDD
b) vadne jadro (pouzijte jine, lepe ozaplatovane)
c) nasel jste chybu, ktera je generovana Vasim IP provozem. V tom pripade
   se ji pokuste nahlasit (a pridat k tomu vystup tcpdump na tom samem
   segmentu).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz