smbclient

Findrik Radoslav, Mgr. spravca na tir.sk
Čtvrtek Prosinec 19 07:11:49 CET 2002

> smbclient je v balicku samba-client. A jak se tak divam na rpmfind.net,
> tak tohle cleneni existuje uz docela dlouho (RH 5.x), ne-li odjakziva.

Uz tomu rozumiem. Doteraz som instaloval sambu z tarbalu alebo zo
src.rpm od samb-team, kde to bolo 2 v 1 a ked som nedavno zacal pouzivat
up2date
a to mi zlikvidovalo smbclient-a tak ma to dost prekvapilo.
Takze ked si nainstalujem samba-client.rpm tak aj up2date sa podla toho
zariadi.
Dakujem.

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!