PHP + Zend + Apache

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 19 09:04:18 CET 2002

>Stary frogu, kdyz se mluvi o zend optimizeru (viz prvni odpoved), tak asi ten
>zend optimizer, ne? Tak daleko jeste dohlednu :o)

Zend Optimizer jsem stahl normalne ze zend.com,

https://www.zend.com/store/free_download.php?pid=13

je potreba registrace. Optimizer je zdarma. Pro jednotlive verze php
modulu (bavime
se o Apachi) jsou konkretni verze optimizeru, zrovna tak pro ruzne verze
glibc. Pozor
na SuSE tusim 7.2 - zde Optimizer nefungoval, az po doinstalovani
zaplaty ze suse.com.

Program tvori tusim jedina *.so knihovna, do /etc/php.ini (ci
analogickeho souboru) se
vlozi asi dva radky, restartuje apache, zkusi phpinfo() a zkonktroluje,
ze v "zend engine"
je natazen modul Optimizer. Vse je zcela srozumitelne popsano v navodu.
Existuji urcita
omezeni, napriklad php nesmelo byt kompilovano s volbou "debug", ale uz
si to nepamatuju
presne - v navodu to opravdu je. Je prilozen i instalacni skript,
vzhledem k trivialnosti
instalace je vsak spise zbytecny.

Popisuji stav asi pred 3/4 roku.

Zdravi