240kb/s pres 33k6 kompresi PPP?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Prosinec 19 10:35:01 CET 2002

On Čt, 2002-12-19 at 08:50, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	43kB/s se tem 240 blizi velmi vzdalene (skoro o rad:->)

coze? 43 kB/s je prece 344 kb/s a to je vic, nez kolik uvadi subject!
Tak jakepak vzdalene priblizovani?

A v minulem mailu jste me chytil za slovo (jako ze neumim delit) -
kompresi 1:7 jsem uvadel podle subjectu. A 7x33.6 bude zhruba tech 240,
ne?

Navic si tak trochu matne vzpominam, ze prapuvodni prispevek byl o
pronajmuti linky 9k6, na ktere jede spojeni rychlosti 33k6 (coz
samozrejme mozne je) a prenasi se pres nej prazdna data rychlosti 240k
(coz uz jsem snad taky vysvetlil, ze jde). Porad nevidim zadny problem.
Vy ano? Jestli vy ano, napiste mi privatni mail, protoze do talk@ nejsem
prihlasen.

Petr