240kb/s pres 33k6 kompresi PPP?

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Prosinec 19 12:20:22 CET 2002

On Thu, Dec 19, 2002 at 08:50:25AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A na toto jste dosel jak? Na tyto komprese je IMHO referencni
> implementace primo v RFC, tudiz jedina varianta, ktera mne napada je, ze
> MS Windows pouziji jeste kompresi, pro kterou nemate podporu v Linuxu
> (treba jste ten modul nezaregistroval do kernelu) a nebo ji jen nezadate
> pri vytvareni spojeni...

To ovsem Ciscu ani Windows nebrani pouzit nejakou vlastni nebo
licencovany kompresni algoritmus a s nim dosahovat vyssich
efektivnich kompresnich pomeru.

V mem kernelu 2.4.18 mam kompresi deflate a jde tam prikompilovat
jeste BSD.

V Ciscu 1600 jsou minimalne PPP komprese mppc, predictor a stac.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz