samba - ztraceny server

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 19 13:38:36 CET 2002

On Thu, Dec 19, 2002 at 10:18:44AM +0100, Mošnička Roman wrote:
> Dobry den,
> obcas se mi stava, ze z nejakych win stanic prestanu videt server, kde mi
> bezi samba. Nepomuze restart samby, nepomuze restart win. pc ze ktereho se
> na server pripojuji - proste se to necha par dni ulezet a najednou to zase
> jde.
> Nemel by nekdo tip, na co bych se mohl zamerit ?
>
> Na serveru je
> Debian GNU/\s 2.2 \n \l
> samba          2.0.7-3
>
> [global]
>         security = server
>         wins server = 192.168.1.1
> [...]

Jaká je IP adresa toho serveru a wins serveru? Za předpokladu, že je to
jeden stroj a je primární, tak má být

[global]
       wins support = yes
       name resolve order = wins lmhosts hosts bcast
		 os level = 63

Vidím tam ještě odkaz na server LEONA. Je to ten 192.168.1.1? Nastavení
workgroup na "debian" mi také nepřipadá příliš systémové. Kolik tam těch
serverů vlastně máte? Který je master browser? Je vůbec definován nebo
si to přehazují stanice mezi sebou? Je server LEONA také Samba nebo NT?
Jakou má LEONA workgroup? Příliš mnoho otázek (možná některé zbytečné).

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz