bezpecnost aneb krysa preslecena za kamarada

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Čtvrtek Prosinec 19 15:41:50 CET 2002

V urcitem pripade bych samozrejme souhlasil, nicmene v tomto pripade mi
pripada, ze slo o neco jineho.
Onen pan problem podle popisu nevyresil a navic jeste schodil bezici
sluzbu, ktera mohla byt nepostradatelna...
Sam vim jak moc se nektere mnou spravovane servery lisi od standartnich
distribuci (umistni konfigu, jednotlivych sw, mnoho dalsich scriptu
spoustenych z cronu a pod.), takze bych nebyl nadseny pokud by kdokoli,
kdo system nezna bez meho vedomi jakkoli manipuloval se serverem.
Samozrejme pak musim pocitat, ze se mohu driv vracet z dovolene, nebo v
dobe nemoci jet na misto, ale to je klasicky kompromis nazyvany "utrpeni
admina" ;o) Jak je videt, zalezi na komunikaci s vedenim. V tomto
pripade stacilo aby zavolal vedouci spravci, ale ...

... no bylo by to pekne zamotane a porad dokola :)

Pavel Benisek