Zase ta samba a PDC...

Jan Krnavek Jan.Krnavek na studentagency.cz
Čtvrtek Prosinec 19 16:12:43 CET 2002

Ahoj,
samba jinak jede na security = user ,ale bez domeny..
Jinak jsem zkousel i automaticke pridavani pomoci..
add user script = /usr/sbin/useradd -d /dev/null -g 100 -s /bin/false -M %u
 ..a nic ...proste pocitac pomoci root hesla prihlasim ,uvita me domena ,ale
  jak chci pridat usera ,tak to vypise ,ze stanice je neduveryhodna
 nebocico..
  ...a to at pridam stanici  rucne (adduser + smbpasswd -a -m ) nebo vyse
zminenym skriptem
 v smb.conf...

 Jinak retezec jsem smazal a nic ...
 hanz