Chyba pri zalohovani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 19 16:59:25 CET 2002

On Thu, 19 Dec 2002, Radek Andrs wrote:

> Ahoj vsichni,
>
> testuju tady jedno zalohovadlo (SureStore DAT24), ktere mam nasadit na
> server s nasledujicim vysledkem:
>
> zalohuju vsechno pomoci tar-u:
>
> tar -cvjf /dev/st0 /
>
> Zalohovani probiha v poradku az do konce, kdy obdrzim hlasku:
>
> Error exit delayed from previous errors

Neni problem v tom prepinaci -i ? DATka obvykle ocekava velikost bloku
512B (pokud ji nenastavite jinak) a protoze ten zipnuty archiv narozdil
od tar souboru neni 'round-up' 512B tak to mozna rve ze se posledni blok
nezapsal spravne....

> a v logu je zapis:
>
> Block limits 1-16777215 bytes
>
> A to je vse.
>
> Podotykam, ze paska je 24GB (12GB bez komprese) a na serveru je cca 4 GB
> nekomprimovanych dat, takze by se to na ni melo vejit v pohode.
>
> Muzete mi nekdo tuhle situaci pomoci objasnit ?

Ja osobne bych pri zaloze na pasku -i vubec nepouzival, DATka ma obvykle
HW kompresi tak at to komprimuje ona. Ten zkomprimovany soubor uz stejne
vic nesmackne takze se na ni vejde 12GB, zbytecne si zatezujete procesor
pri zaloze, kdyz to muze delat procesor DATky. Navic pokud v te zaloze
vypadne nedejboze sektor, tak bych rekl ze z toho zazipovaneho taru uz dal
nic nedostanete, kdezto vypadek sektoru v normalnim taru v podstate
znamena jen ztratu/poskozeni jednoho souboru v zaloze.