Slackware pod VMware/Win2k?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Čtvrtek Prosinec 19 17:03:54 CET 2002

Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

> Dobry den,
>
> provozuji VMware 3.2 pod Windows 2000, pod nim jsem nainstaloval
> Slackware 8.1. Rad bych nakonfiguroval X server, ale nevim, jakou
> kartu VMware emuluje.

Kartu typu vmware ;-). T.j. emuluje specialne navrzeny neexistujici HW.
Ovladace jsou soucasti VMware (nejaky ovladac je i primo v X WIndow
ale ten mi nefungoval). Pravdepodobne je potreba XFree86 verze alespon
4.0 (ja funguji s verzi 4.2)

Me pod Debianem funguje bez problemu.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)