Red Hat support

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Prosinec 20 07:31:26 CET 2002

On Čt, 2002-12-19 at 16:50, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	Kdyby to nahodou nekdo nezachytil, prave RedHat Inc. oznamil:
>
> We have also taken this opportunity to clarify the end of life dates for
> errata support for our current products:
>
>        Red Hat Linux 8.0 (Psyche)        December 31, 2003
>        Red Hat Linux 7.3 (Valhalla)      December 31, 2003
>        Red Hat Linux 7.2 (Enigma)        December 31, 2003
>        Red Hat Linux 7.1 (Seawolf)       December 31, 2003
>        Red Hat Linux 7.0 (Guinness)      March 31, 2003
>        Red Hat Linux 6.2 (Zoot)          March 31, 2003
>
> 	Cokoli zde neuvedeno bylo prave prohlaseno za out of date (vcetne
> [...]
Nevite, co tedy bude RH za rok podporovat? Prekvapuje mne, ze se zrika
rady 7.x a primo sokuje, ze nebude podporovat ani 8.0? Nyni jsem velmi
ocenoval, ze stale podporuji posledni dve stabilni rady. Zda se, ze to
timto skonci.

Kde jste tuto informaci ziskal? Nejak to nemohu na jejich webu najit.

Pavel