problem s USB kartou

Jan Povolny, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Pátek Prosinec 20 09:02:25 CET 2002

Dobry den,

pouzivam Mandrake 9.0 se standardnim jadrem z distribuce. Jelikoz mi dosly
USB porty na me archaicke zakladni desce, poridil jsem si kartu se ctyrmi
porty USB 2.0 a jednim portem primo na tistaku. Je na ni cip NEC.

Linux ji najde, v dmesg ji vidim, jak je nalezena. Mandrake Control Center
mi ji v seznamu hardware ukaze spolu s klasickym radicem USB od Intelu, co
je na desce. Bohuzel cokoliv do teto karty pripojim, tak zadnym zpusobem
nereaguje, ani neni aktivni. Porty na desce funguji normalne.

Ze zoufalstvi jsem zkusil nabootovat Windows XP a po nejakem malem
samoinstalovani karta normalne pracuje a pripojena zarizeni jsou OK. Takze
hardwarovy problem to nebude.

USB jsem zatim na Linuxu pouzival ciste jako uzivatel, je to pro mne cerna
skrinka, ktera proste funguje sama od sebe. Vim, ze se tahaji nejake moduly
usb-uhci, to se pravdepodobne podarilo uspesne (dle lsmod a dmesg a
messages). Opravdu nevim, co s tim, mozna novejsi jadro. Prikladam jeste
vypisy z prislusnych logu.

--------dmesg--------
usb.c: registered new driver usbdevfs
usb.c: registered new driver hub
usb-uhci.c: $Revision: 1.275 $ time 18:49:04 Sep 20 2002
usb-uhci.c: High bandwidth mode enabled
PCI: Found IRQ 10 for device 00:07.2
PCI: Sharing IRQ 10 with 00:0b.0
usb-uhci.c: USB UHCI at I/O 0xe000, IRQ 10
usb-uhci.c: Detected 2 ports
usb.c: new USB bus registered, assigned bus number 1
hub.c: USB hub found
hub.c: 2 ports detected
usb-uhci.c: v1.275:USB Universal Host Controller Interface driver
usbdevfs: remount parameter error
Neco z toho je hub na desce, zbytek PCI karta, deska chodi, karta ne. V
messages je presne to same.

Zdravim a dekuji za radu
Jan Povolny