bezpecnost aneb krysa preslecena za kamarada

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Pátek Prosinec 20 11:52:12 CET 2002

Ocividne se na to divame kazdy z jineho hlediska :o)

>No tak sa v tom nevyzna. To je bezna vec.

mozna, ze je bezna, ale rozhodne to tak neni spravne.

>Toto je malokedy potrebne do velkej miery, skor to sluzi na prezentovanie
>svojej individuality ako niecomu praktickemu.

Malokdy ano, ale temer kazdy server ma nejakou vychytavku nebo vec,
kterou nemusi jiny pouzivat/znat a kterou muze lehce prehlednout.

>Jezisi kriste, tak to za 5 minut restornes z bekapov. Ako spravny admin mas
>bekapy, vsakze? Popritom mozes obligatorne nadavat na Windows alebo Telekom,
>to pomaha.

Zalezi do jake miry se to zmrsi. Restornuti z backupu muze trvat ponekud
dele, protoze backupy mame na druhe strane Prahy a tak cesta taky neco
zabere.

>Dohodni si platenie na hodiny. Ked niekto nieco doserie, nebudes sa musiet
>vzrusovat, lebo pracu navyse dostanes zaplatenu a nebude to tvoj problem, ze
>kto to v koncecnom dosledku zacvaka.

To je ono, me ani tak nezajima, jestli dostanu penize za ten server,
nebo za neco jinyho (prace mam dost), beru to jako zbytecne plytvani
zdroji. To je to hlavni co se mi na tom nelibi.
Kazdopadne se mi opet podarilo zvrhnout debatu do roviny, ktera sem
nepatri, takze s ni radsi vcas koncim :o)

Pekny den

Pavel Benisek