mplayer gdk error

Kvetoslav Kocek kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pátek Prosinec 20 08:31:40 CET 2002

Dne čt 19. prosinec 2002 18:30 jste napsal(a):
> Jak jste ho překládal odkud, já jsem si ho stáhl a přeložil balíček a
> nainstaloval a to stejné hromadu souborů nenašel atd......
> Trápil jsem se dlouho než jsem přišel na to že tam byly špatně nastavené
> práva přístupu k adresářům, skontrolujte je jaké mají nastavené atributy.

Stahl jsem ho z mplayerhq.hu. Posledni tarball 0.90rc1
Kompilace byla v pohode. Zadna chyba. mplayer chodi OK, blbne jen gmplayer.
Kompiluju to jako root, takze prava by mely bejt OK.
--
 Kosac
 Running on Mandrake Linux 9.0 :-)