debian CD

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Prosinec 20 12:12:33 CET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 10:22:47AM +0100, Martin Lebeda wrote:
> Zeptal bych jeste navic, nevyjde take nejake rozdilove CD, ktere bude obsahovat jen zmeny pro potreby update?

https://portal.fsn.hu/english/modules.php?name=News&file=article&sid=34

After the release of the Debian Woody 3.0r1, I create extra CDs again.
The CDs contains (as usual) the updates between 3.0r0 and 3.0r1, the
newer security updates, the newest proposed updates, unofficial XFree86
4.2.1, mozilla 1.1, Gnome2 and KDE3 woody backports, and lot other
stuffs.

You can download this from here:
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/woody/

je to neoficialne, ale spravca cdimage.debian.org sa uz s tym chlapikom
rozpraval, aby to bolo "oficialne" ... v mailing liste debian-cd na lists.d.o
zatial na vsetky otazky ohladom novych CDciek odpovedaju: "soon" ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE