Red Hat support

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Prosinec 20 07:50:13 CET 2002

On Thu, 19 Dec 2002 20:15:54 +0000 (UTC), Peter Surda wrote:

:> We have also taken this opportunity to clarify the end of life dates for
:> errata support for our current products:

: Jo, zachytil som to, a trocha mi to vadi, snad to neni
: az taky velky problem backportovat tych par bugfixov
: a mat par masin navyse na buildovanie.

Ja sa im necudujem, je to dost normalne, ale s tou 8.0
to podla mna trochu prehnali - podporovat produkt
iba rok a stvrt je trochu malo.

V podstate tym hovoria "laskavo si vzdy po roku kupte
dalsiu verziu" a toto vo firmach fungovat urcite nebude.
Zvlast tam, kde je ten rok casto cas od zadania
projektu po jeho odovzdanie (a takych nie je malo,
my mame dost projektov trvajucich aj dlhsie).

Pokial budu updates z dalsich 8.x pausalne aplikovatelne
aj na 8.0, tak sa zrejme nic nedeje, ale ci to tak je,
netusim.

Ak som to dobre zachytil, podobne prehlasenie mal
aj Microsoft a XP home budu tusim podporovane
do konca roku 2007...

Zdravi
--
                               Stano