Router-firewall problem

Petr Hřebíček petr.hrebicek na ceistat.com
Pátek Prosinec 20 13:42:26 CET 2002

Dekuji za ochotu a snahu mi pomoci.
Domnivam se, ze jsem jakz-takz pochopil princip jednotlivych chainu. Ale
i kdybych nastavil pravidla spatne, nevysvetluje to skutecnost,
ze paket prijde na eth0, ale uz nedorazi do ZADNEHO chainu - ani do
FORWARD, ani do INPUT.

Nastavil jsem :
$IPTABLES -F
$IPTABLES -X

$IPTABLES -A INPUT -j LOG --log-prefix "_INPUT: "
$IPTABLES -A OUTPUT -j LOG --log-prefix "_OUTPUT: "
$IPTABLES -A FORWARD -j LOG --log-prefix "_FORWARD: "

$IPTABLES -A INPUT -j ACCEPT
$IPTABLES -A OUTPUT -j ACCEPT
$IPTABLES -A FORWARD -j ACCEPT

tedy LOGovat vse, pustit vse, ale chova se to porad stejne,
tj. nic neprojde ze sitovky DO firewallu.
Kdyby to neproslo pres iptables, budu hledat problem tam,
ale takhle?

Asi mi neco "zere" pakety.

Petr

---