Ktery FS s ACL?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Prosinec 20 16:06:43 CET 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > 	Presne tak. Dokonce na stejnem HW se stejnou zatezi, jen bez
: > xattr+acl patchu.
:
: 	ACLko je primo od XFS nebo jina iplementace? Pokud se jedna o Linux
: trustees (ci jak se pise) projekt, pak tuto skutecnost potvrzuji
: (zejmena s ohledem na naprosto silene 'zatizeni v systemu' v PostgreSQL)
: a to i na UniProcesoru - jadro tusim 2.4.17 - po zruseni definic na
: konkretni adresare (patch v jadre ponechan) jde vse jako po masle...
: primarni FS je rovnez Ext3

	ACL od XFS (anebo v pripade ext3 to z acl.bestbits.at, coz jednu
dobu bylo i soucasti 2.4.20-pre kernelu).

	Asi jsem se vyjadril blbe - nejde o zadne zatizeni systemu - jde
o deadlock. Staci mit xattr v kernelu - ani nemusi byt na disku zadny
soubor s xattr, nebo s ACL. Kdyz pak zabiju bonnie a to kopirovani,
tak tam treba zustane par procesu ve stavu D, disk nesviti, top hlasi
100% idle na obou CPU, a procesy ve stavu D nejdou zabit (samozrejme).

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|