Jak na CD kopie chranenych disku ?

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Prosinec 20 16:39:37 CET 2002

>dneska rano jsem se snazil zkopirovat disk, ktery ma pravdepodobne
>ochranu vadnym sektorem na konci dat. Pochopitelne mi xcdroast zahlasi
>neco jako "cd-read se snazil opravit nalezeny vadny sektor a nepovedlo
>se mu to".

Neni to nahodou ten problem s ruznym poctem nul na konci dat?
Tato chyba se projevuje napriklad pri cteni cd pomoci dd, na konci
napise cosi jako "chyba cteni". Ale vznikle image lze normalne
namountovat i pouzivat. Chybu lze obejit najakymi volbami pro dd
nebo pry snad programem "readcd".Viz archiv konference, asi rok(?)
nazpet.

Zdravi
OldFrog.