Red Hat support

Pátek Prosinec 20 18:46:08 CET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 09:32:24AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> PPPS: Mam jen sam pocit, ze RedHat zacina byt velky moloch
Yo, tiez sa mi to nejak zacina nelubit.

> - sleduji CERT Advisory i bugtraq a zaznamenal jsem ze RedHat nereagoval na
> zadnou zverejnenou chybu v minulem a tomto tydnu - OpenSSH, MySQL atd. (snad
> s vyjimkou fetchmailu, ale to je jiz starsiho data) na rozdil od jinych
> vendoru - tomu se rika support?
Pokial som to dobre pochopil, OpenSSH vulnerable nie je (citam ale len
bugtraq, takze som mozno nieco prehliadol co bolo v certe). Mysql mi ale vadi,
na druhej strane to ostatnym distributorom tiez par dni trvalo. Na kernel
zatial zrejme nereagoval nikto.

Bugzillu tiez nejak moc nezodpovedavaju, objavil som bug, ktory viem
reprodukovat od 7.2ky az do 8.0 a nic. Hlavne ze su konecne ziskovy, zeano.

Najvyssi cas zalozit novu distribuciu :-)

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
Bye,

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.