Red Hat support

Pátek Prosinec 20 21:54:35 CET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 01:16:43PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Fri, 20 Dec 2002 11:02:40 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
>
> : Vzhledem k tomu, ze upgrady jsou mozne relativne bezbolestne,
> : nemyslim si, ze je to zasadni problem.
>
> Nasa firma ma nieco okolo 150 pocitacov na niekolkych miestach po
> Europe. O ne sa staraju asi tak traja ludia.  Je obrovsky rozdiel
> medzi tym, ci musia ku kazdemu stroju fyzicky prist, bootnut z CD a
> odpovedat na par otazok, alebo ci vzdialene naplanuju jeden skript.

Michas 2 veci. Pokud chces neco zadarmo, budes muset pridanou hodnotu
doplnit sam. Pokud si zaplatis, budes to mit bez prace.

> Stale mas pocit, ze su upgrady "desktopoveho" operacneho systemu
> naozaj bezbolestne?

Pokud bych mel takovy system, pravdepodobne by se mi vyplatilo delat si
vlastni udrzbu pres satelit server. A do nej si muzu dat vlastni RPM
balicky.

Krome toho Ti nikdo nenuti RH. Pouzij si klidne Debian nebo cokoliv
jineho, kdyz to lepe splnuje Tve pozadavky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz