apache configure

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Sobota Prosinec 21 11:54:52 CET 2002

Hello Jirka,

JK> SW 7.0 znamena Suse Workstation?

Tak to tedy suse nejsou slysel jsem na ne chvalu ja mam ale radeji
Slaskware.

JK> Osobne SuSE nepouzivam, ale mam pocit, ze je zalozena na RPM
JK> baliccich...tedy si staci sehnat od prislusnmeho balicku zdrojovy RPM
JK> balik (.src.rpm, SRPM), naintstalovat ho, a podivat se do .spec souboru,
JK> kde zjistite naprosto presne jak byl dany balik kompilovan...take si tam
JK> muzete volby upravit dle sveho gusta, a vygenerovat si novou RPM s temito
JK> volbami.

RPM balicky jsou sice vibornym pomocnikem ale ja pokud mozno vse
instaluji ze zdrojovych kodu. V distribuci Slackware sice existuje
take spravce balicku s priponou .tgz. A pokud se pokousim se podivat
do tohoto balicku s apache tak tam nikde prave neni s jakymi volbami
byl apache kompilovan.

                                   Ale i tak dekuji Lukas.

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz