chyba při kompilaci

JIri Vcelak vcelakj na atlas.cz
Sobota Prosinec 21 15:15:22 CET 2002

Dobrý den,

mám RH 7.1 CZ a nelze mi zkompilovat snad žádný kód. v okmažiku kdy zadám make nahlásí chyby:

Undefined reference to "atexit"
collect2: ld returned 1 exit status
make [1]: ***[program] error 1
make [1]: leaving directory "................"
make: *** [base] error 2

a kompilace konci. Dam-li make -i provede vse, chyby ignoruje, ty se vsak objevi pri dalsim kroku make install.
Dalsi chybou je, ze mi obcas pri ./configure zahlasi ze

checking for compiler default output ... configure:ccompiler cannot create executables

Kam mam sahnout, aby mohl vytvorit vysledek?? Neni chyba v nejakych pravech nejakeho adresare??
Vse delam jako root a i adresari kde kompiluji jsem dal prava nobody (s tim ye patri vsemu nize v adresarich)

Dekuji Petr Vcelak