bash, predavani argumentu, uvozovky

Jakub Mahdal Mahdal.Jakub na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 17:35:04 CET 2002

Zdravim vsechny,
	zacal jsem pouzivat program Smssend, pro zjednoduseni jsem si
vytvoril skript smssend.sh,
<vynatek>
RUN="$OPERATOR $CISLO 1 1 1 MOjejmeno \"$TEXT\" "
#                                     ^^^^^^^^^
#                                   citliva pasaz
smssend $RUN
</vynatek>

Promenna TEXT je vlastne predani 2. az n.teho argumentu programu
smssend.sh, ktery jsem udelal v nekolika krocich predtim. Chci skript
pouzivat "smssend.sh user Cau chlape uz si to rozchodil?"
Problem: skript preda smssend misto \"$TEXT\" -> "Cau chlape uz si to
rozchodil?", jenomze pocet argumentu, ktery predavam smssendu skriptem
anebo normalne v shellu, kdyz se totez snazim spustit, se lisi (ac
spoustim ten samy sled argumentu), a to pravdepodobne zpusobi nefunkcnost.
Vedel by, prosim, nekdo jak toto situaci vyresit a pomuze mi?

Predem dekuji vsem odpovidajicim za jejich cas.
S pozdravem
--
             |             Jakub "Avenger" Mahdal                |