Linux, notebook ACER, APM

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Neděle Prosinec 22 18:57:54 CET 2002

On Sun, 22 Dec 2002 16:48:34 GMT
"Danny" <xnovotn3 na informatics.muni.cz> wrote:

> Nazdar,
> mam Linux na notebooku Acer TravelMate. Pokud omylem stisknu Fn+F4
> (napr. misto Alt+F4) notebook usne. Problem je v tom, ze uz se
> neprobudi."Pomuze" az hardwarove vypnuti pocitace.
> Co se s tim da delat? (v BIOSu usinani vypnout nejde, dival jsem se, pry
> nefunguje
> ani nepouzivani APM demona protoze se ten spanek spousti na nizsi
> urovni)
No, co jsem slysel, tak u ACERu (alepon u meho - 225x) je problem, ze se
neumi dostat ze Suspendu (ale je mozne, ze je to pouze problem s ACPI,
nevim presne). Jestli chcete odstranit to Fn+F4, tak se to tusim resi pres
ovladac specialnich multimedialnich tlacitek vcetne kombinaci s Fn. (napr
resi i problem prepnuti z X na prvni konsoli - Ctrl+Alt+F1 = Fn+F1).
Existuji tusim 3 ruzne ovladace, osobne pouzivam acerhk:

http://www.informatik.hu-berlin.de/~tauber/acerhk

ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----