Linux - Novell, pripojeni uzivatele z linuxu do novela

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Prosinec 23 11:23:02 CET 2002

On Mon, 23 Dec 2002, Josef Herák wrote:

> jako spravce Novellovseho servru se z linuxu do novella pripojim bez
> proplemu. (npcmount -s server -u uzivatel /mnt/novell) to je v pohode.
> jenze nedokazu pripojit jineho uzivatele ktery me pristup jenom do
> urciteho adresare. Ve /windows/ se to resilo tak ze se nastavil urcity
> kontext. V Linuxu nemam poneti jak takovy kontext nastavit. Neco jsem
> slysel o binary a DNS. Diky

Ehm, jste spravce Novell serveru a _neco_ jste slysel o _Bindery_ a _NDS_?
(binary a DNS je neco uz uplne jineho ;) ).

Kontext muzete specifikovat jako soucast prihlasovaciho jmena -
login.context (tedy napriklad  ncpmount -S jmeno_serveru -U
user.servis.main /directory)

Ale bez urazky - jako spravce Novell serveru byste mel vedet co je NDSka,
co je Bindery rezim (emulovany na NW 4.x pro zpetnou kompatibilitu - cehoz
prave vyzuiva ncpmount), atd.

--
JiKos.