redirect pomoci iptables

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Prosinec 23 15:02:58 CET 2002

Radek Andrs wrote/napsal:
: Mám ve vnitrni siti WWW server, ke kteremu chci dat pristup i zvenci -
: pokusim se o to takhle nejak:
:
: iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d 194.22.1.5 --dport 8888 -j
: DNAT --to-destination 192.168.1.2:80
:
: IP Internet serveru: 194.22.1.5 (bude se na nej pristupovat na portu 8888)
: Adresa WWW-cka ve vnitrni siti: 192.168.12.2 (klasicky na portu 80)
:
: Avsak bez vysledku.
:
: (Uz se s tim morim cca 3 hodiny, tak jsem tam zatim nasadil nportredird a
: jelo to za cca 5 minut). Nicmene bych to skutecne rad udelal pres ty
: iptables

  Nezahazuje se to někde (třeba ve FORWARD)?

  Je dobré to otestovat odněkud zvenku, protože zevnitř to pochopitelně
chodit nebude. (viz http://www.netfilter.org/documentation/HOWTO/cz/NAT-HOWTO-10.html)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>