Nastaveni pozice obrazu

metaXa metaxa na zmail.sk
Pondělí Prosinec 23 16:14:12 CET 2002

Pekny den,

Mam Mandrake 9.0, graf. karta nVidia GF2MX. Setkal jsem se s pomerne
rozsirenym problemem...
Potom, co mam ve Windows nastavenou spravne pozici obrazu (hardwarove
pomoci tlacitek monitoru) se mi po rebootu do Linuxu posune obraz o asi
1 cm doprava. Když seridim obraz tady, mam ho zase rozhozeny ve Windows.
Zkousel jsem obraz srovnat přes Xvidtune, ale data z nej je potreba
ulozit do /etc/X11/XF86Config no a problem je v tom, ze nevim kam to tam
ulozit. Pripominam jeste rozliseni 1024x768, timing 68.6k/85 kHz.

Nepiste mi, at smazu Windowsy - matka je potrebuje na ucetnictvi ;)
Diky.

:c:0.d.e:n:a.m.e::..MetaXa..
:e:m.a.i:l:.....::..metaxa(at)zmail(dot)sk
:G:S.M.n:r:.....::..605:277:137
:c:h.a.r:s:e.t..::..ISO-8859-2
:m:0.t.t:0:.....::..Nothing than penguin!