tisk+oofice+RH8

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Prosinec 23 13:01:22 CET 2002

   From: Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>
   Date: 21 Dec 2002 20:16:29 +0100

Zdravím,

   > Stala se mi zajímavá chyba při tisku s oofice,tiskl jsem náhled několika
   > stran a písmenka byly v některých místech dvojitě,ten ps soubor jsem
   > vystavil na  http://www.webpark.cz/psplin/ps.ps a ten z kterého to
   > vzniklo na http://www.webpark.cz/psplin/ps.sxw  , má asi 1.6M jsou tam
   > obrázky, skoušel jsem to ooffice z redhat, s office 1.0.1cz a se SOTO
   > ofice - ve všech případech stejný paskvil, nevíte čím by to mohlo být.

na mém počítači je to bez problémů - jak ve verzi 1.0.1, tak i ve
vývojářském buildu 643C.

Problém bude možná s fonty ve Vaší distribuci, s jejich špatnými metrikami
nebo něčím podobným.
--
Pavel Janík

To arms all the soldiers, the battle we cry,
   To crush Windows garbage, it's now do or die.
                  -- Richard B. Johnson in Small Linux Christmas Poem (LKML)