TCP keepalive?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 23 18:38:28 CET 2002

On 22/12/2002, Stanislav Meduna wrote:

> Zrejme si proste patchnem klienta, aby to spojenie otvoril so
> SO_KEEPALIVE a vhodne nastavim /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time,
> ale riesenie bez patchovania by mi bolo milsie. Zbeznym pohladom do
> jadra som ziskal pocit, ze to asi nepojde, ale mozno niekto pozna
> nejaky trik, alebo aspon klienta, co to uz tak robi.

A co preloadovat nejakou knihovnu, ktera prida SO_KEEPALIVE k puvodne
zadanym priznakum? Je to preci jenom o chloupek elegantnejsi, nez
patchovat ruzne klienty (pokud by se to melo tykat vice ruznych,
v pripade jednoho je to asi fuk).

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka