bluez

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Prosinec 25 16:42:52 CET 2002

Pouziva tu nekdo bluez?

pri pokusu o nahozeni bnep dostavam hlaseni

modprobe bnep
Note: /etc/modules.conf is more recent than
/lib/modules/2.4.19-4GB/modules.dep
/lib/modules/2.4.19-4GB/kernel/net/bluetooth/bnep.o: couldn't find the
kernel version the module was compiled for
/lib/modules/2.4.19-4GB/kernel/net/bluetooth/bnep.o: insmod
/lib/modules/2.4.19-4GB/kernel/net/bluetooth/bnep.o failed
/lib/modules/2.4.19-4GB/kernel/net/bluetooth/bnep.o: insmod bnep failed

Abych byl podrobnejsi - bluez-pan jsem stahl, rozbalil a zkonfiguroval.
modul bnep.o i po make install zustal v adresari se zdrojaky. Zkopiroval
jsem jej tedy na patricne misto (podle data byl vytvoren, ci alespon
touchnut), toto je ovsem vysledek...

Jaksi se stale nemohu dopatrat vysledku, dotaz v mailinglistu bluez jsem
zkousel, bezvysledne ...

Napada nekoho jak ho dokopat?

Dik Jirka