mrtva mys po odhlaseni z X window

Úterý Prosinec 24 23:54:39 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, Milos Prudek wrote:

> Pro prihlaseni pouzivam kdm nebo gdm. Po odhlaseni se obcas stava, ze
> mys zatuhne. Ne vzdycky. Nekdy po prvnim odhlaseni, jindy se prihlasi a
> odhlasi nekolik uzivatelu, a mys zatuhne treba az po sestem odhlaseni.

Zkusil bych neco jako dd if=/dev/psaux count=1 bs=1 of=/dev/null

Uz jsem nekolikrat pozoroval, ze se to nejak rozsynchronizovalo...i kdyz
vysledkem nebyla uplne mrtva mys, ale mys pohybujici se takovym zahadnym
zpusobem "ode zdi ke zdi".

Resp. zkusit X server po umrti mysi docasne zastavit a pozorovat
/dev/psaux, jestli z neho neco leze.