Capi4Linux na SuSE 8.1 a Fritz!Card PCI 2.0

Petr Zidon zidon na post.cz
Čtvrtek Prosinec 26 04:21:16 CET 2002

Tomas MACOUREK wrote:
> Dobrý den,
>
> mám následující problém. Rozebíhám fax se v %subj% uvedeným HW. SuSE 8.1
> obsahuje vše potřebné a na domácí ISDN jsem to rozchodil k plné
> spokojenosti ALE potřebuji aby to běželo ZA pobočkovou ústřednou (tuším
> AT&T Partner) Odchozí fax chodí i za ústřednou bez nejmenších problémů,
> bohužel příchozí NEVYZVEDNE. Do logu vypisuje odkud se volá (která
> pobočka) a kam ale nevyzvedne. testoval jsem různá nastavení ale
> nepochodil. Odvezl jsem comp doml na "normální" ISDN a chodí.
>
> Poraďte prosím máte-li někdo zkušenost s tímto problémem

> [...]
Nejjednodussi chyba je zapomenuti vetsinou nutneho prefixu telefonniho cisla pro
  dosazeni vnejsi telefonni site.

Tak do si uzijes perne chvilky. Nedavno jsem resil stejny problem. Mel jsem
stroj se SuSE 8.1 a interni ISDN kartu (Microcom, driver Hisax). Bez ustredny
vse chodilo, ale za ni (Siemens HiPath) ani tuk. Metodou pokus-omyl jsem
zjistil, ze se musi na ISDN karte vytahnout jedna propojka -:). Pak uz to
fungovalo. Bohuzel ale ne porad, linka treba na pul minuty vypadla. Objevil jsem
  jeste serii dalsich problemu, ktere se SuSE nasovisely (vadny kabel k
ustredna, napajeci zdroj). Nakonec nam ale dosla trpelivost (bohuzel, ale casu
uz bylo opravdu malo), dali jsme tam jiny stroj a nainstalovali SuSE 8.0 a vse
bylo v pohode a  funguje to stale.
Ted nedavno meli vyjit nejake opravy kritickych chyb v ISDN pod SuSE 8.1, ale
nejsem si jist, zda-li s timto problemem souviseji.

Hodne stesti

Petr Zidon
zidonp@[no-spam]feld.cvut.cz

P.S.:
servisakum od te ustredny to s jejich notebookem fungovalo vzdycky -:)