pristup do /mnt

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 26 11:04:11 CET 2002

Dne čt 26. prosinec 2002 10:28 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> mam nainstalovan Mandrake 9.0 na pocitaci bez CDrom. Kvuli instalaci
> distribuce jsem docasne do pocitace zapojil CDrom nainstaloval jsem linux.
> Vse probehlo v poradku a po prihlaseni a spusteni grafickeho rezimu jsem v
> Konkveroru chtel vstoupit do /mnt/ a konkveror se kusnul. Nevite nekdo cim
> to muze byt? A druhy problem kdyz spoustim HardDrake tak pocitac vytuhne a
> nelze nic delat.Musim pouzit reset.Myslel jsem si ze to muze byt nejakyma
> kartama tak jsem je vyndal a stale se to kousalo. Ten HardDrake potrebuji
> [...]

To je takový problém jednoduše tu CD-rom vymontovat ?
A pokud jste ji měl zapsanou v /etc/fstab tak tam ručně smazat její řádek ?
A pokud se to šprajcuje dodat třeba do lila append="hdx=none".
A ručně smazat odkaz /dev/cdrom a adresář /mnt/cdrom.

A k čemu je ten kudzu nebo HardDrake - mám sice RH ale vždy jako první jsem
odstranil kudzu

1. Spomaluje start
2. K ničemu není (jenom aby zahlasil že něco našel ? Když jsem tam něco přidal
tak to vím a nemusím něco spouštět.)
3. Když něco přidám tak to ručně nastavím nebo spustím nějaký setup.