pristup do /mnt

Jiri Vcelak vcelakj na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 26 11:31:14 CET 2002

Ale me se to sekalo i kdyz tam CD-rom byla....To je na tom nejhorsi...
Vcelak Jiri

To je takový problém jednoduše tu CD-rom vymontovat ?
A pokud jste ji měl zapsanou v /etc/fstab tak tam ručně smazat její řádek ?
A pokud se to šprajcuje dodat třeba do lila append="hdx=none".
A ručně smazat odkaz /dev/cdrom a adresář /mnt/cdrom.

A k čemu je ten kudzu nebo HardDrake - mám sice RH ale vždy jako první jsem
odstranil kudzu

1. Spomaluje start
2. K ničemu není (jenom aby zahlasil že něco našel ? Když jsem tam něco přidal
tak to vím a nemusím něco spouštět.)
3. Když něco přidám tak to ručně nastavím nebo spustím nějaký setup.