HW pro X-terminál

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 26 13:33:14 CET 2002

On Thu, 26 Dec 2002, Jan Oppolzer wrote:

> [...]

Tuto desku bych vam taktez doporucil, par pocitacu jsem na ni nedavno
stavel a jsou docela cool (HW instalace max. 5 minut, SW instalace velmi
pohodlna (vsechny ovladace pro Windows na jednom CD, v linuxu funguje zvuk
i sit bez problemu (urcite na RH7.3+), grafika urcite na RH80)).
Akorat pochybuji, ze ta sitovka bude umet bootovat ze site:(
Jinak ani dalsi desky ECS nejsou spatne, na mem pocitaci mam ECS 810LMR (v
podstate vsechny chipy stejne jako ECS K7SEMV3CL) a ta mi bezi cca 1 rok
bez problemu v Linuxu i ve vindous.
Jinak server mam desce od ECS jenom jeden a taktez noproblem.

> [...]
> Pri vypalovani se na onom pocitaci neda ani otevrit explorer (CD-RW Liton
> s ochranou proti podteceni bufferu), protoze ten pocitac zatuhne a nekdy
> spadne cely system. A do tretice jeden kamos mel taky nejakou ECS desku a
> pres 100MBps sit tahal max 2MB/s (Duron 700MHz.. mozna lepsi). Pujcil jsem
> mu svuj ATA/100 radic Kouwell a presun se zvysil tusim asi o 1MB/s
> az 1.5MB/s. Nedoporucuju ECS. Mozna mate nekdo jine zkusenosti a ja jsem
> bohuzel narazil na desky, ktere byly nejaky zpusobem zaklete (tri desky ze
Staci zapnout DMA (v linux hdparm -X69 /dev/hdX, ve Windows
Start->Nastaveni->Ovladaci panely->System->Spravce zarizeni->Diskove
jednotky->Generic IDE disk...->Nastaveni, zaskrtnout DMA a restartovat)
Mam stejne konfigurace na par pocitacich a na zadnem se tento problem
nevyskytuje.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..