palirna LiteON

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 26 19:56:39 CET 2002

"Pohoda" <pohoda na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:aufhq5$18cm$1 na ns.felk.cvut.cz...
> Zdravim,
>
> poradi mi nekdo jak nastavit v Linuxu omezeni rychlosti cteni z CD-ROM.
> Mam LiteOn LTR-52246S a je sqvele, ze pali 52x, ale ten bordel co dela,
> kdyz se roztoci je nesnesitelny (napr. pri sledovani filmu). Ve woknech
> pouzivam na omezeni rychlosti DriveSpeed od Nera a v Linuxu bych
> potreboval neco podobneho (jednoduse zapnout/vypnout). Vite nekdo jak na
to?

Osobne jsem nemel tu potrebu funkci vyzkouset, ale snad to funguje. See man
hdparm.

man hdparm

"...
       -E     Set cdrom speed.  This is NOT necessary for regular
              operation,  as  the drive will automatically switch
              speeds on its own.  But if you want  to  play  with
              it,  just  supply  a speed number after the option,
              usually a number like 2 or 4.

..."

Dan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.431 / Virová báze: 242 - datum vydání: 17.12.2002