rekompilace PHP

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Prosinec 26 22:21:16 CET 2002

On Thu, Dec 26, 2002 at 10:06:41PM +0100, Tomas Vida wrote:
> Ahoj,
> mam RH7.x s Apache, mySQL a PHP. Vse je instalovano v zaklani instalaci,
> takze z RPM. Mam to tak udelano hlavne kvuli tomu, aby se mi automaticky
> aktualizovaly tyto aplikace pres up2date. Ted ale potrebuji do PHP
> doinstalovat sablotron, takze musim prekompilovat PHP.
> Priznavam, ze nevim, jak na to.
> Konfigurace php by mela podle helpu vypadat takto:
> ./configure \
> --prefix=/usr/local/php \
> --with-config-file-path=/usr/local/php \
> --with-apxs=/usr/sbin/apxs \
> --enable-track-vars \
> [...]

Nejjednodušší je zřejmě nainstalovat aktuální SRPMS balíček php, v
souboru /usr/src/redhat/SPECS/php.spec upravit volání skriptu
./configure podle vašich představ a pak php zkompilovat pomocí
rpmbuild -bb php.spec. Výsledné rpm balíčky potom, tak jak je znáte
najdete v /usr/src/redhat/RPMS/i386.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz