Problém s MPlayer v SuSE Linux 8.1 cz

Josef Herák herak.informatika na rumburk.cz
Pátek Prosinec 27 08:43:59 CET 2002

Dobrý den,
Pouzivam distribuci suse linux 8.1 a nejdou mi spustit filmecky ve formatu avi
a mpg. Jsou to filmecky ktery pouzivaji vetsinou codek Divx. Vzdycky mi to
hodi chybovou hlasku ktera je zminena dole. Konfigurace PC je slusna tak
nevim v cem je problem.  Zkousel jsem instalovat nekjake codeky pro divx, ale
je mozne ze se mi to nepodarilo. Dekuji vam mnohokrat za radu.
Josef Herak

Chybove hlaseni:

Player interrupted by signal 11 in module: key_events

fatel error:
rashed by bad usage of CPU/FPU/RAM. Recompile MPlayer wth --enable-debug and
make a gdb backtrace and disassembly. For Details, see Docx/bugreports.html