Apache + SSL

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Prosinec 27 09:55:00 CET 2002

On Fri, Dec 27, 2002 at 09:21:17AM +0100, Maštalíř Jan wrote:
> Zdravím
> Měl bych otázečku. Jde rozeběhnout apache tak aby mi naslouchal jak na https tak i na http a to tak, že budu mít jeden aresář pro http a druhý pro https???

Podívejte se do dokumentace k Apache-SSL, je to tam přímo ve FAQ. Lze to
udělat tak, že spustíte dva démony, jednoho HTTP na portu 80, druhého
HTTPS na portu 443. Druhá varianta je, že přeložíte jen jednoho s podporou
SSL a ten bude poslouchat na portu 80 bez SSL a na portu 443 se SSL (přes
mechanismus virtuálních serverů). Příklad konfigurace najdete na

  http://apache-ssl.gin.cz/httpd.conf.example

Pokud nepotřebujete rozdílné verze Apache (nebo třeba rozdílné verze
nebo instalace PHP), je vhodnější druhá varianta.

                                                      Michal Kubeček