zvuk-vt8235-ac97-hlasitost

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 28 10:14:43 CET 2002

Dne so 28. prosinec 2002 00:33 jste napsal(a):
> Preji dobry den
> Pouzivam integrovanou zvukovku, na desce je chipset kt400/vt8235 , z
> ovladacema  v jadre nejde a s alsou "0.9.0rc6" mi nejde regulovat
> hlasitost vystupu pcm - pouze jde "mute". v modules.conf mam zadano:
> alias char-major-116 snd
> alias snd-card-0 snd-via82xx
> alias char-major-14 soundcore
> alias sound-slot-0 snd-card-0
> alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
> alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
> alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
> alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
> alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss
> [...]

Co je skutečně na desce za zvukový čip ?
Mám desku kde je podle hlášení SiS 7012, který by pod linuxem měl chodit OK,
ale taky blbne mixák při hledání závady jsem zjistil že je tam skutečně obvod
CMI 9738 který má trochu jinak mixák takže zde je problém.

Koukněte se co tam na desce je skutečně za obvody, nebude tam taky ten CMI ?