xmms a nehorazny delay

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Sobota Prosinec 28 11:58:26 CET 2002

On Fri, 27 Dec 2002, 515en wrote:

> zdravim a este jednou otravuju,
> mozna sem lama a neco sem nenaklikal v options xmms, ale porad xmms reaguje
> jako kdyby byl nastaven nejaky delay (kliknu pause ale audio se zastavi az
> za sekundu a takhle je to pri vsech operacich)
>
> zkousel sem nekolik verzi xmms, output pluginu /alsa,oss,arts.../, deje
> se to pri mp3 i oggu, zkouseno na 3 uplne jinych sestavach a linuxech, v
> menu mam delay 0 resp. off, realtime sem zkousel on i off -- zadny vliv

Na dvou ruznych strojich s Red Hat 8.0 se mi deje to same. Nejak moc mi to
nevadi, a tak jsem se to nikdy nepokousel odstranit. Sice to neni rada,
ale alespon vite, ze jste si to "nerozbil" sam, protoze se takhle XMMS
chova hned, jakmile ho nainstalujete.

Zkuste se podivat na http://www.xmms.org/ a zkusit trochu pohledat.

Jeste me napada moznost, ze to je nejaka funkce, ktera se zapina/vypina
pri kompilaci - co takhle zkusit zkompilovat XMMS?

--
 Jan Oppolzer
 Email: oppolzer na pluto.pslib.cz