diakritika v MDK9.0

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Prosinec 28 12:22:33 CET 2002

Jiri Vcelak wrote:
> Dobry den,
> mam Mandrake 9.0 a napr. v Quate(html editor) je rozbourana diakritika pouzivam KDE3.0 zkousel jsem treba i IceWm a zlobi to stale....Kdyz otevru html soubor v KEdit tak tam diaktritika take zlobi....Co muze byt nabourane nebo v cem je neco spatne nastavene???
> Dekuji dzet

V dialogu "Otevřít soubor" se podívejte vpravo nahoru, můžete si tam
nastavit, v jakém kódování je otevíraný soubor. Asi tam máte špatné
kódování.

V nastaveních si můžete určit výchozí kódování.

S pozdravem

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)