SuSE 8.1 a RAID HighPoint HPT374

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Prosinec 28 22:07:19 CET 2002

On Sat, Dec 28, 2002 at 10:04:11PM +0100, Tomas MACOUREK wrote:

> potřebuji nainstalovat SuSE 8.1 na pracovní stanici s MB ABIT KT7 MAX2 s
> hw raid HighPoint HPT374. Nemáte informaci o tom zda je vyřešena podpora
> tohoto řadiče pro jádro 2.4.19 pro .18 SuSE 8.0 je u výrobce HighPoint
> na http://www.highpoint-tech.com/ . Připadá mi hloupé instalovat starší
> verzi SuSE kvůli jednomu modulu (hpt374.o)

Nedávno jsem řešil podobný problém s HPT372. Problémy byly jak s jádrem
z distribuce, tak s driverem od Highpointu (najdete to v archivu, bylo to
někdy kolem poloviny prosince). Nakonec jsem skončil u jádra 2.4.20-ac2
(patch od Alana Coxe -
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/alan/linux-2.4/2.4.20/patch-2.4.20-ac2.gz),
které mi funguje bez problémů. Ještě jsem nezkoušel "RAID", ale podle
dostupných informací ataraid (resp. hptraid) není o nic lepší než SW RAID
na jednotlivých discích, spíše horší (je to také softwarový RAID, jen hůře
napsaný).

                                                         Michal Kubeček