Zase ta samba a PDC...

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pátek Prosinec 27 23:51:30 CET 2002

Pro WinNT 5.1 (chcete-li XP) je úprava registru nezbytná jak při
připojování k sambové doméně, tak k NT4 doméně...

Pokud mne paměť neklame, tak zde také proběhla informace, že příslušný
"reg" soubor v sambě, který měl změnu registry zajistit, byl jednu dobu
chybný. A přestože "skvělá a krásná" WinNT 5.1 radostně hlásily, že změna
byla provedena, k žádné změně nedošlo! Zkontrolujte tedy, zda skutečně
RequireSignOrSeal v registry obsahuje, co je třeba.

Slávek.